OPĆI UVJETI KORIŠTENJA

 

Zahvalni smo što ste pokazali interes za usluge Organizacijske ordinacije kao profesionalnog organizatora vašeg doma.

  • Organizacijska ordinacija pruža usluge profesionalne organizacije, koja uključuje raščišćavanje (decluttering) vaših prostorija i različitih prostora za pohranu unutar kuće; pripremanje i raščišćavanje za selidbu, pogotovo pri prelasku u manje životne prostore; pomoć pri pronalaženju metoda za efikasniju organizaciju vremena
  • Organizacijska ordinacija specijalizira se za izazove dugotrajne disorganizacije
  • Za organizacijski rad s Organizacijskom ordinacijom potpisujete Ugovor o pružanju usluga profesionalnog organizatora koji vrijedi uz ove opće uvjete korištenja
  • Organizacijska ordinacija zadržava pravo odbiti posao, zadržavajući diskreciju bez obveze objašnjavanja
  • Posao profesionalnog organizatora nije čišćenje i održavanje prostora čistim, u te svrhe možemo preporučiti osobe koje se time bave
  • Organizacijska ordinacija može manje količine vaših upotrebljivih stvari odnijeti i donirati dogovorenim udrugama ili drugim institucijama, ali ne vozi vaš otpad na reciklažno dvorište; za te svrhe možemo preporučiti nekoga za odvoz glomaznog otpada, većih, težih i neupotrebljivih predmeta
  • Organizacijska ordinacija pristupit će svakom poslu profesionalno u područjima za koje je organizator kvalificiran, ima potrebna znanja i vještine
  • Profesionalni organizator u Organizacijskoj ordinaciji nije life couch niti psihoterapeut i drži se svojih okvira rada organizatora
  • Adrijana Abramović je član ICD-a, Institute for Challenging disorganization, gdje je navedena kao jedini organizator iz Hrvatske sa svim uvjerenjima o pohađanju edukacija koja je dosad skupila
  • Obveznik nije u sustavu PDV-a, PDV nije obračunat temeljem čl. 90 st. 1 i st. 2 Zakona o PDV-u (Narodne novine br. 73/13)
  • Organizacijska ordinacija obvezuje se čuvati sve osobne podatke Klijenta, dobivene usmeno ili pismeno kao najstrožu tajnu
  • Za svaki organizacijski rad tražimo vaš pisani pristanak za suglasnost o korištenju foto i video digitalnih zapisa u svrhu portfolia Organizacijske ordinacije na ovoj web-stranici i profilima društvenih mreža
  • Za detalje o GDPR-u pogledajte našu Politiku privatnosti
  • Zbog predanosti u radu s klijentima za vrijeme on-site (kućni posjet u klijentovu domu) organizacije, možda se nećemo moći odmah javiti, ali javit ćemo vam se povratno u najkraćem vremenu
  • Od Klijenta koji angažira Organizacijsku ordinaciju očekuje se da zajedno s organizatorom radi na projektu jer organizator ne može, niti će donositi odluke o sudbini stvari koje Klijent posjeduje. Klijent mora biti spreman na to da će morati donositi odluke u vrijeme rada s Organizacijskom ordinacijom.
+385 (0)95 665 5000